Crm

Bij ons is de klant nog echt de koning, dat is iets dat we uitstralen en ook graag bij u over willen brengen. Wat we hier precies mee bedoelen? Daarmee bedoelen we dat het van groot belang is dat de wens van de klant centraal staat. Of het nu gaat om vragen, kritiek, wensen of wat dan ook, gebruik crm. Crm staat voor de Engelse term: customer relationship management. In het Nederlands kunnen we dit klantrelatiebeheer noemen, dat is een afdoende term om aan te geven wat crm nu precies betekent. Er zijn diverse strategieën voor het crm en wij zijn een bedrijf die op het gebied van crm van alle markten thuis is. Kijk dan ook eens op tendenz.nl want dat is onze website en daar doen we uit de doeken wat crm voor u kan betekenen en of het zin heet om dit bij uw bedrijf te implementeren. Iedereen kan wel een steuntje gebruiken, ook in het bedrijfsleven is er altijd plek voor ontwikkeling op een positieve manier. Het gaat vaak om het maken van winst en dat is logisch want een bedrijf in de wereld is er niet voor niets. Men heeft geld nodig, mede om te investeren in duurzamere producten en natuurlijk om het personeel en overige onkosten te financieren. Maar zou het niet mooi zijn als dit in combinatie met een goede klantenrelatie kan worden gerealiseerd? Een bedrijf is immers nergens zonder klanten en bezoekers, dat is een feit dat als een paal boven water staat. Daarom is crm van groot belang omdat er op die manier een win-winsituatie ontstaat waar u als bedrijf en de klanten de vruchten van kunnen plukken. Zij weten wat ze aan u hebben en u weet wat de wensen zijn van de klanten zodat u hier snel kunt inspringen. Wacht dus ook niet langer maar neem snel een kijkje op onze website voor meer informatie of lees gerust even verder.

Meer weten over crm? Vraag het ons gerust

Crm speelt in op de behoeftes die leven bij uw klanten, bezoekers en hopelijk uw potentiële klanten. We hebben de juiste technieken zoals software in huis om er voor te zorgen dat dergelijke behoeftes en ideeën worden vastgelegd en worden uitgewerkt tot plannen die vervolgens van start kunnen gaan binnen uw bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan de optimalisering van uw klantenservice. Een helpdesk is er immers voor de klant zodat ze daar hun vragen en klachten neer kunnenleggen. Goed opgeleid personeel dat geheel op de hoogte is van het reilen en zeilen binnen uw bedrijf is dan ook zeer belangrijk en we kunnen dit niet vaak genoeg benadrukken omdat we u graag van dienst willen zijn en alvast een tipje van de sluier willen oplichten. Waar bestaat het crm softwarepakket nu precies uit? Kijkt u dan ook even naar deze opsomming.

  • Customer-facing applicaties, waarbij de klant interactie heeft met het bedrijf. Een voorbeeld hiervan is een callcenter of een helpdesk.
  • Customer-touching applicaties, waarbij de klant direct contact heeft met de applicatie. Een voorbeeld van deze applicatie is selfservice.
  • Customer-centric intelligence applicaties. Dit betreft applicaties die de resultaten van operationele verwerkingen kunnen analyseren en de resultaten hiervan kunnen gebruiken om de CRM applicaties te verbeteren. Hier draait het vooral om data mining en data warehousing.

Dit is waar crm op neer komt. Wellicht vindt u het nogal technisch en moeilijk te behapstukken. Neemt u dan ook bij vragen contact met ons op. Wij hebben maar liefst vijf kantoren door geheel Nederland en u vindt deze adressen uiteraard op de website terug. Daar kunt u dan ook op afspraak eens langsgaan. Als u van te voren een afspraak maakt, dan weet u zeker dat er iemand voor u klaarstaat om u te helpen met de crm en dat tevens de koffie klaarstaat.

Informeer via de e-mail of de telefoon

Hopelijk hebben we u ervan weten te overtuigen dat crm een hulpvolle aanvulling kan zijn binnen uw bedrijf omdat u op die manier op de hoogte bent van de behoeftes die leven onder uw klanten. Doordat u daar nu dankzij de crm beter op in kunt spelen hebt u meer ruimte om uw bedrijf uit te bouwen tot een echt concern en zullen mensen vol lof over uw bedrijf spreken. Een goede klantenrelatie is namelijk een van de belangrijkste eigenschappen van een goed lopend bedrijf. Mensen willen graag persoonlijk benaderd en behandeld worden en daarom is het belangrijk om het op een dergelijk niveau aan te pakken in plaats van alles over een kam te scheren. Dat is iets dat te allen tijde voorkomen dient te worden, neemt u dat maar van ons aan. Wij komen vaak mensen tegen die een fout hebben gemaakt en wel hebben veralgemeniseerd. Dat kan niet de bedoeling zijn ook al begrijpen we maar al te goed dat het erg verleidelijk is om dat te doen. Wij kunnen de crm komen trainen maar u kunt dit ook bij ons op kantoor komen doen. We hebben de data van deze dagen op de site staan dus klim in de pen en schrijf ons snel aan voordat we volgeboekt zijn en u nog langer op uw crm training moet wachten. Dat zou toch zeker uitermate zonde zijn. Er is nu ook een app voor crm zodat u nog sneller en beter op de hoogte kunt worden gehouden van de klanteninformatiestromen. En zo kunt u direct allerlei informatie toevoegen. Wellicht tot snel!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn