U wilt een telefooncentrale voor uw klantenservice?

Veel bedrijven maken gebruik van een telefooncentrale, en dan voornamelijk op het gebied van klantenservice. Klanten kunnen via deze centrale (doorgaans via een vast telefoonnummer) contact met het bedrijf opnemen en worden eventueel via een keuzemenu doorverbonden met de juiste persoon. Als jij ook op zoek bent naar een gebruiksvriendelijke manier om zo’n telefooncentrale op te zetten en te beheren moet je bij voicedata zijn. Dit bedrijf biedt alle functionaliteiten die je van een klantenservice telefoonnummer kunt verwachten. Daarbij kun je denken aan onder andere de volgende:

  • Het aanbieden van een keuzemenu
  • Een muziekje instellen voor mensen die in de wacht staan
  • Een beheersysteem dat je volledig online kunt inzien
  • De mogelijkheid tot doorverbinden, doorschakelen en belgroepen beheren

Al deze opties worden vaak gebruikt door de klanten van voicedata. En wat het soort bedrijf ook is dat je wilt voorzien van een online telefooncentrale, met de functionaliteiten van het systeem van voicedata biedt je jouw klanten altijd helderheid wanneer ze een medewerker willen bereiken. Bovendien kun je heel gemakkelijk online inzien hoe het ervoor staat met de centrale. 

Telefooncentrale met online statistieken

Met de telefooncentrale software van voicedata kun je te alle tijden live inzien hoeveel mensen er in de wachtrij staan, hoe lang de wachtrij is, en op welke momenten van de dag het het drukst is. Deze informatie is heel handig! Je kunt zo namelijk handig inspelen op deze statistieken door op de drukkere momenten meer werknemers in te zetten om klanten te woord te staan. Bij voicedata merken ze dat wanneer een bedrijf net start met de telefooncentrale ze na een eerste proefperiode al wijzigingen kunnen doorvoeren die het proces vergemakkelijken en versnellen. Meten is weten, en al na enkele weken kun je inzien hoe (en vooral wanneer) klanten contact met je bedrijf opnemen en waarvoor. Door al deze statistieken inzichtelijk te maken kun je de manier waarop klanten je bereken steeds makkelijker maken, en het keuzemenu aanpassen aan de vragen die zij hebben. Misschien nemen mensen wel meer contact met jullie op over een onderwerp waar je nog niet eerder aan gedacht had, of merk je dat men vaker in de ochtend belt in plaats van in de middag/avond. voicedata legt alles vast, en daar kun je je voordeel mee doen. 

De voordelen van hosted VoIP 

voicedata heeft hun eigen vorm van telecommunicatie ontwikkeld, die jij kunt inzetten voor je eigen telefooncentrale, namelijk Managed Voice. Dit is een vorm van hosted VoIP data die heel gemakkelijk te installeren is en bovendien geen grote investering vereist. De reden dat veel bedrijven kiezen voor deze door voicedata ontwikkelde telefooncentrale is dat het de meest transparante en goedkope manier is van zakelijk bellen. Je kunt er namelijk al gebruik van maken voor slechts €8 per maand. Als je de kosten van dergelijke telefoongesprekken doorberekend aan je klanten dan hoeft het je zelfs helemaal niets te kosten! Sterker nog, als de reden dat je een telefooncentrale wilt opzetten is dat je eraan wilt verdienen (bijvoorbeeld met telefoonnummers die men kan bellen voor advies) dan kan ook dat allemaal geregeld worden met de handige software van voicedata. Neem eens contact met ze op over de mogelijkheden voor jouw (toekomstige) bedrijf, dan vertellen ze je alles over de mogelijkheden. 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn